Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wouter Dekker - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wouter Dekker - WaarBenJij.nu

Dubai

Blijf op de hoogte en volg Wouter

02 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

31-10

Wat een gekloot tijdens de nacht van aankomst. Dachten we alles goed geregeld te hebben met hotels, komen we s nachts aan en kunnen we pas na 2 uur 's middags inchecken. Toen ff snel hotel geregeld en dag erna in ons eigen hotel waar we een mooie kamer hebben.

Vandaag naar Dubai Mall geweest. Daar hebben ze een enorm aquarium, een schaatsbaan, een kermis en noem alles maar op. In een winkelcentrum(!) Daarna de fonteinshow gezien aan de voet van de Burj Khalifa. Uiteraard was deze toren niet te missen.

01-11

Vandaag lkkr croisantjes gegeten als ontbijt. Vervolgens zijn we met de metro naar het palmeiland gegaan en hebben daar een waterpark en het Atlantis hotel gezien. Daarna zijn we naar de Burj Al Arab geweest en naar het Jumeirah Beach Hotel. In The Emirates Mall hebben we lekker Japans gegeten ( in deze shopping mall is er een skibaan waar het 3 graden vriest) om onze weg te vervolgen naar The Dubai Mall en de Burj Khalifa waar we diezelfde avond in zijn gegaan. Het was aardig hoog en je kon ver kijken. Bij helder weer zelfs 95 km ver!! Verder lekker rustig op de kamer gezeten met wat eten natuurlijk en een muziekje.

02-11

Wilden we naar de gold souk, was alles dicht. Zoals zoveel dicht bleek te zijn op vrijdag. Maargoed, toen maar even ruim een uur gewacht in de lobby van t hotel tot we opgehaald werden voor onze excursie. De excursie bestond uit een desert safari (door de woestijn scheuren), op kamelen rijden, bbqen, een buikdanseresshow en sisha roken. Was erg leuk en hebben ons vermaakt. Daarna nog even snel de stad in geweest en weer een fonteinshow gezien, waarna we naar het hotel gingen om onze spullen te pakken. Dubai was een goede eerste bestemming en het is hier erg leuk geweest. Inmiddels ben
ik aan het wachten op het vliegveld voor de vlucht naar de volgende bestemming: Kuala Lumpur!

• 02 November 2012 - 22:45

Xandra Dekker:

Leuk, joh! Goed begin en nu op naar het oosten!

• 03 November 2012 - 11:39

Martie De Boer:

Ha die Wouter,
    wat een heel verhaal heb je al gemaakt. Indrukwekkend hoor....! Goed dat je ook je momenten lekker rustig op je hotelkamer pakt! Kan je al je indrukken laten bezinken. Ga zo door en geniet van alles wat je meemaakt. Kus van " tante"

• 03 November 2012 - 21:17

OMA:

Lieve Wout, beste Niels,
    Ik geniet van jullie verslagen en reis in gedachtee mee!
    Jullie zijn nu in K.L. en dat is vast net zo opzienbarend.
    Heel veel plezier en geniet volop!
    en....altijd voorzichtig.
    Liefs, Oma